Výskumní pracovníci vyvinuli flotilu 16 miniatúrnych áut pre kooperatívne jazdy

Tento test, prezentovaný v novinách publikovaných na arXiv, sa skladá zo 16 miniatúrnych Ackermann-riadiacich vozidiel s názvom Cambridge Minicars.
 
„Využívanie skutočných zariadení pre skúšobné vozidlá je drahé a vyžaduje si obrovské množstvo priestoru,“ hovorí Amanda Prorok. „Naším hlavným cieľom bolo vybudovať nízkonákladové, viacúčelové experimentálne usporiadanie, ktoré sa ľahko udržiava a je ľahko použiteľné na prototypovanie nových autonómnych jazdných algoritmov. jazdiť na topografiách na viacprúdovej ceste. “

doprava
 
Štúdie skúmajúce kooperatívne riadenie sú často nákladné a časovo náročné kvôli nedostatku dostupných nízko nákladových platforiem, ktoré môžu výskumníci použiť na testovanie svojich systémov a algoritmov. Prorok a jej kolegovia sa tak rozhodli vyvinúť efektívne a lacné experimentálne testbed, ktoré by v konečnom dôsledku mohli podporiť výskum v oblasti kooperatívnej jazdy a navigácie pre viaceré automobily.
 
„Naša architektúra testbed je navrhnutá pre jednoduché používanie a naším kľúčovým cieľom je rýchly vývoj a testovanie jazdných vlastností na automobilových robotoch, ako je Minicar,“ vysvetľuje Prorok. "Z tohto dôvodu založíme riadenie systému na externej (externej) pracovnej stanici, ktorá ovláda každý Minicar individuálne."
 
Prorok a jej kolegovia navrhli miniatúrne robotické auto s názvom Cambridge Minicar. Ich testbed obsahuje 16 Cambridge Minicars, rovnako ako techniku ​​pre plánovanie cesty a riadenie pohybu.

dálice
 
Ich algoritmus plánovania cesty využíva spätnú väzbu určovania polohy, ktorá sa meria pomocou externého systému na zachytávanie pohybu, ako aj informácie o topografii jazdného pruhu. Pomocou týchto informácií pracovná stanica vypočíta trajektórie (tj požadované vstupy rýchlosti a riadenia riadenia) pre všetky vozidlá. Tieto hodnoty sa potom prenášajú do vozidiel cez širokopásmové rádio.

Back to Top