Nové bývanie skoro ako z nočnej mory – čo s tým?

Financie, ľudia obývajúci ten priestor, výhodná lokalita. Toto je niekoľko z dôvodov prečo sa ľudia rozhodnú bývať aj tam, kde ich to na prvý pohľad veľmi neohúri. Je naozaj len málo šťastlivcov, ktorí si v takých chvíľach povedia, že je to len jedna z výziev, ktorú prijímajú a popasujú sa s ňou. Potom je samozrejme aj niekoľko takých, ktorí to neriešia. Sú radi, že majú kde zložiť hlavu, prespať, umyť sa či najesť a viac ich nezaujíma. Tiež sa nájdu takí, ktorí sa napriek počiatočnému nepohodliu nakoniec zmieria s tým ako vecí sú a ďalej to neriešia. Tento článok je však pre všetky tie duše, ktoré odmietajú prijať veci ako sú. Tu je niekoľko stručných a jednoduchých krokov ako na to:

obývák

1.       Neupadať na duchu.
2.       Pozbierať zvyšky optimizmu.
3.       Zmeniť prístup.
4.       Snažiť sa nájsť potenciál v tom čo máte k dispozícii.
5.       Rozhodnúť sa v akom štýle byt zariadime.
6.       Zhodnotiť svoju finančnú situáciu.
7.       Vytvoriť si plán toho, čo naozaj potrebujete.
8.       Prehodnotiť tento zoznam ešte raz.
9.       Vybrať vhodný obchod kde majú väčšinu z potrebných vecí.
10.   Držať sa zoznamu.
11.   Nájsť každej zakúpenej veci vhodné miesto.
12.   Skontrolovať celkový výsledok.
13.   Urobiť posledné úpravy.
14.   Tešiť sa z toho čo sa zmenilo a kam ste sa dopracovali.

obývací pokoj

Nie je ľahké obľúbiť si nové bývanie. Určite nie vtedy keď sa nám nepáči, predstavovali sme si ho inak, krajšie. Dôležité je však uvedomiť si v takej chvíli, že negatívnym prístupom a pohľadom nezmeníme nič Bude nám len horšie. Jediné čo nám pomôže bude pozrieť sa na to z novej perspektívy, vidieť to ako novú výzvu, možnosť na zmenu a sebarealizáciu. Určite to nezmeníme od základov. To nie je možné. Avšak môžeme priestory spraviť osobnejšími a nám prijateľnejšími. Potom sa aj napriek našej prvotnej nechuti a sklamaniu, môže naše bývanie stať našim obľúbeným miestom, kde budeme radi tráviť svoj čas. 

Nové bývanie skoro ako z nočnej mory – čo s tým?
4.3 (86.67%)3
Back to Top